شیوه آرایش پائییزی

آرایش عروس در فصل پاییز

شیوه آرایش پائییزی

شیوه آرایش پائییزی چیست؟ سوالی که بسیاری از طرفداران زیبایی به دنبال پاسخ آن هستند. در این فصل بهتر است از رنگهای براق و اکلیلی استفاده کرد.اما هرگز فراموش نکنید که در این گونه آرایشهای براق هرگز از رنگهای رژلب جیغ استفاده نکنید برای آشنایی بیشتر با آرایش در فصل پائییز، پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها بخوانید.

خط چشم در فصل پائییز

نوع خط چشم در فصل پائیز

اولین نکته ای که قطعا در خط چشم  باید به آن توجه کرد  نوع خط چشم است .امروزه برندها ی زیادی از خط چشمها در بازار وجود دارند که از جنسهای مختلف ساخته شده اند خط چشم پلاستیکی،مویی،ماژیکی،مدادی و…اما نکته ای که خیلی از افراد حتی سالن های زیبایی به آن اهمیت نمیدهند این می باشد که کدام نوع از خط چشم  ها به چهره عروس یا مشتری جلوه ای طبیعی تر می دهد.
 خوب،پس از انتخاب جنس خط چشم نوبت به رنگ آن می باشد .در این فصل بهتر از  خط چشمهای روشن و سفید استفاده کنید اما حتما مدل چشم خود را نیز در نظر بگیرید.که به چه مقدار و در کدام قسمت از چشم از آن استفاده کنید.

سعی کنید خط چشمتان را نازک بکشید و در صورتی که چشمانتان کوچک است برای اینکه به آن جلوه ی بهتر بدهید سعی در ضخیم کشیدن خط چشم نکنید زیرا که هیچ کمکی به درشت نشان دادن آن نخواهد کرد.
فراموش نکنید که خط چشم را قبل از سایه زدن نکشید زیرا که امکان دارد زیر پودرها و رنگهای سایه مخفی و یا حتی مدلش عوض شود.اکنون که صحبت از سایه ی چشم شد بد نیست سری بزنیم به رنگهای جذاب و دوست داشتنی سایه ها در فصل پائییز

سایه چشم در فصل پائییز

نوع سایه چشم و رنگ آن

اگر می خواهید در این فصل  شیوه آرایش پائییزی را بدانید حتما به این نکته توجه کنید که تا جای امکان سعی کند از سایه های شاین و براق استفاده کنید اگر از آن دسته افرادی هستید که به این نوع رنگها علاقه ندارد میتوانید از رنگهای قهوه ای، هلویی، بورگاندی ،مسی،برنزی ،خردلی بهره ببرید.
تا جایی که امکان دارد از رنگهای خنثی استفاده نکنید.نکته جالب توجه اینکه سایه های براق و حتی مخملی چشمها را درشت تر نشان میدهد .

چه کرم پودری در فصل پائییز مناسب است؟

چگونه ار کرم پودر در فصلهای مختلف استفاده کرد؟

قبل از اینکه باهم ببینیم چه کرم پودری و چه رنگی برای این فصل مناسب هست بهتره یاد آوری کنیم که این فصل بدلیل خشک و سرد بودنش امکان داره صورت رو خشن تر و خشک تر از همیشه بکنه پس بهترین راه این هست که حتما  مرتب ،به صورتمون با استفاده از لوسیون های معتبر آب رسانی کنیم. حتی در صورت نداشتن لوسیون میتونید ازپوست میوه های تازه مثل خیار استفاده کنیم.پس یادتان نرود قبل از استفاده از هرگونه کرم پودر به خصوص در این فصل   صورتتان را کمی مرطوب کنید.

نکته قابل توجه اینکه هنگام انتخاب کرم پودرتان باید حتما نوع پوستتان را هم در نظر بگیرید .

شما همچنین می توانید مقاله عروسی به سبک روستیک را نیز دنبال نمائید.

خوب حالا بریم ببینیم در شیوه آرایش پائییزی  چه رنگ کرم پودرهایی برای این فصل مناسب است.در فصل پائیز بهتره که صورتمون روشن تره بشه باید سعی بکنیم از کرم پودرهای سبک با پوشش عالی استفاده کنیم. اما احتیاط کنید این رنگ فقط یک درجه از رنگ پوستتان روشن تر باشد تا جلوه طبیعی صورت زیباتون حفظ بشهیادتون نره وقت کرم پودر ردن از ابرهای مخصوص اون استفاده کنید که پوشش یک دست  و جلوه ای زیباتربه صورتتان بدهد.

رژگونه در فصل پائییز

نوع رژگونه زدن در فصل پائیز

در نهایت به عنوان نتیجه ای برای مقاله شیوه آرایش پائییزی باید گفته شود از آنجا که آرایش پائییزی از زیر مجموعه های سبک میکاپ کلاسیک می باشد برای تبعیت از آن بهتر است  ازرنگهای گرم تر  و یا حتی بجای آن برنزه کننده استفاده  نمود. شما می توانید از رنگ های نارنجی قرمز، قرمز ملایم، بنفش یاسمنی، ارغوانی روشن یا تیره بهره ببرید.هرچند مانعی ندارد که از رنگهای هلویی و گلبهی نیز استفاده کنید، اما آنچه که حائز اهمیت است این است که باید از گریم گونه ها در این فصل فاصله بگیرید و مهمتر از آن خود اینسوال را بپرسید که این سبک آرایش به چهره شما زیبایی خواهد داد یا خیر ؟

امتیاز
بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید