بهترین منوی غذایی در باغ تالارهای چیتگر

منوی غذایی در بهترین باغ تالارهای چیتگر

بهترین منوی غذایی در باغ تالارهای چیتگر

بهترین منوی غذایی در باغ تالارهای چیتگر موضوعی می باشد که می خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم. یکی از بخش های مهم عروسی که نشانه حسن سلیقه و قدرت انتخاب شماست منوی غذای شما برای مهمانها میباشد​یکی از بخش های مهم عروسی که نشانه حسن سلیقه و قدرت انتخاب شماست منوی غذای شما برای مهمانها میباشد . انتخاب یک منوی مناسب که در آن از غذاهای مختلف ، دسرها ، سالادها و نوشیدنی های مناسب باشد ، میتواند شب شما و جشن شما را کامل کند . این منوی غذایی در صورتی که در چیدمانی زیبا و با سلیقه و در یک فضای طراحی شده باشد زیبایی و شکوه مراسم را بیشتر میکند و جه بهتر که این منوی با سلیقه در یک باغ تالار و در فضای چیدمان حرفه ای باشد .پیشنهاد می کنیم مقاله عروسی به سبک روستیک را  که یکی از تخصصهای ما در باغ تالار دشت شقایق هست را از دست ندهید.

معمولا باغ تالارها فضای مخصوصی را برای شام مهمانها در نظر می گیرند که این فضاها باید دارای ویژگی های خاص باشد . این فضاها و ویژگی های آن از مواردی است که باید به آن دقت کرد و به راستی که بهترین منوی غذایی در باغ تالارهای چیتگر  زبان زد همه است.ما در باغ تالار دشت شقایق هستیم تا به شما در انتخاب یک منوی مناسب کمک کنیم .

چرا منوی شام عروسی مهم است ؟

انتخاب یک منوی غذایی متناسب در مراسم شما ، که در آن به سلایق اکثریت همخوان باشد ، انواع غذاها و طعم آنها از نکاتی است که باید به آنها توجه کرد  . توجه به سلایق مهمانها نشانه احترام شما به آنهاست . مثلا باید غذاها بیش از اندازه تند نباشد و یا از غذاهایی که درای چاشنی های مخصوص به خود هستند مثلا سیر در آن ها زیاد است و ممکن است بوی آن باعث آزار و اذیت مهمانهای شما شود تاجای ممکن با هماهنگی لازم استفاده شود . در منوی انتخابی شما بایدتناسب ویژه ای  به مقدار ادویه ، چیدمان و تزیین غذا و نحوه قرار گرفتن این غذاها در میز شام و ترتیب قرارگیری آنها در کنار یکدیگر وجود داشته باشد و همچنین توجه به رنگهای به کار رفته در تزیننات آنها از جمله مورادی است که باید به آن اهمیت داد .

البته تموم این موارد به کیفیت غذاها نیز بستگی دارد استفاده از مواد اولیه مناسب و با کیفیت از جمله مواردی است که باید در انتخاب منوی غذا از آنها بهره بگیرید که عموما بهترین منوی غذایی در باغ تالارهای چیتگر قابل مشاهده است.

چه غذاهایی باید در یک منوی خوب باشد

برای اینکه بدانید چه غذاهایی برای مراسم شما مناسب است  به کافی است کمی وقت بگذارید شما می توانید از مشاورین و کارشناسان با تجربه ما کمک بگیرید . باغ تالار دشت شقایق در بهترین نقطه از غرب تهران و همچوار با پارک چیتگر است و دارای سابقه ایی  بیش از 4 دهه در اجرای مراسم ها دارد و به همین منظور میتوانند نگرانی شما را در انتخاب یک منوی غذایی مناسب برطرف کنند .در این باغ تالار به جرات  می توان ادعا کرد یکی از بهترین منوی غذایی در باغ تالارهای چیتگر را به علت داشتن آشپزخانه کاملا صنعتی دارد برای این منظور بهتر است بدانید هر منوی غذایی شام شامل چند بخش است :

1- پلوها :

یکی از بخش های مهمی که باید در انتخاب منوی غذایی به آن توجه کنید وجود انواع پلو می باشد . انتخاب نوع پلو بستگی زیادی به خورشت ها و چلوهای انتخابی شما دارد . اولین نکته در انتخاب پلوها این است که شما هر نوع خورشت و چلوی انتخابی را که داشته باشید بهتر است برنج ساده را جزو انتخاب های خود بگذارید . چرا که امکان دارد بعضی از مهمانها  برنجهای ترکیبی را دوست نداشته باشند و وجود برنج ساده در کنار انواع برنجی دیگر که انتخاب میکنید نشانه توجه شما به مهمانها می باشد . پلوها را میتوانید با توجه به خورشت های انتخابی از چلوی ساده ، باقلی پلو ، سبزی بلو و حتی برنجهای مخلوط خوشمزه نظیر لوبیا پلو ، شیرین پلو ، آلبالو پلو  ، مرصع پلو و حتی رشته پلو انتخاب کنید . البته انتخاب برخی از این پلو باید با توجه به قومیت و طبع غذایی مهمانهای شما نیز بستگی زیادی دارد پس در این مورد حتما از تجربه کادر حرفه ای ما در باغ تالار دشت شقایق استفاده کنید .

2- خورش ها :

انتخاب دو یا چند خورش در میان غذاهای انتخابی شما نیز میتواند یکی دیگر از مواردی باشد که به زیبایی و رنگارنگی میز شام شما جلوه خاصی بدهد . خورش هایی نظیر خورش فسنجان ، خورش قارچ ، خورش مسما بادمجان و خور کاری میتوانند از جمله انتخاب های شما باشند

3- غذاهای گوشتی :

وجود غذاهای گوشتی لازمه برگزاری هر مراسمی استفاده از کشوت بره یا گوسفند ، استفاده از انواع غذاهایی که با مرغ طبخ میشود مثل زرشک پلو با مرغ و یا مرصع پلو ، حتی وجود ته چین میتواند به منوی غذایی شما جلوه خاصی بدهد البته در صورتی که تمایل داشته باشید استفاده از ماهی و میگو نیز میتواند میز رنگارنگ شما را دارای جلوه و شکوه بیشتری کند.

4- دسر ها و سالادها

انتخاب دسر های رنگی در طعم های مختلف بطوری که هر سلیقه ای را تحت پوشش خود قرار دهد نیز از جمله انتخابهای مناسبی است که باید به آن توجه کنید . وجود انواع ژله های رنگی در طعم های مختلف ، انواع موس و پودینگ ، پلمبیر ، شارلوت ، کرم کارامل ، میکس موس و ژله ، استفاده از برخی میوه ها مثل توت فرنگی و سیب ترش و استفاده از کیک بستنی های خوشمزه نیز انتخاب هایی هستند که وجود آنها در میز سرو دسرها به حسن سلیقه و دقت شما اشاره میکند . فراموش نکنید که استفاده از انواع مختلفی از سالادها نظیر سالاد فصل ، سالاد اندونزی ، سالاد پاستا و حتی سالاد سزار میتوانند گزینه های چشمگیری برای میز سالاد و شام شما باشد .

5- انواع ماست

شاید ندانید ولی یکی از گرینه های محبوب در میان غذای سرو شام میتوان از ماست ها اشاره کرد . انواع ماست در طعم های دلنشین و تزیینات سنتی میتواند زیبایی و کاملی میزان شما را به حد کامل برساند . از جمله انواع ماست ها که برای سرو در جشن شما مناسب هستند میتوان به ورانی لبو ، بورانی اسفناج ، بورانی بادمجان و ماست و خیار اشاره کرد مواردی که هرچند شاید جزو پیش غذاهای لوکس محسوب نشوند ولی جای خالی آنها در میز سرو شام شما قطعا به چشم خواهد آمد. البته ما در باغ تالار دشت شقایق تمامی این موارد را با توجه به تجربه بیش از 4 دهه خود و تجارب کادر مجرب و دلسوز خود به تمامی مهمانهای خود یادآور میشویم تا آنها طعم یه جشن دلنشین را تا همیشه به خاطر بسپارند.

5- نوشیدنی ها :

نوشیدنی ها بخش مهم و در عین حال کوچکی هستند که خیلی باید به آن  اهمیت داد  وجود انواع نوشیدنی ها در طعم های مختلف ، دوغ ، ماءالشعیرهای طعم دار و ساده همچنین وجود آب معدنی بطری در منوی شام انتخابی شما نهایت احترام به سلایق و شرایط مهمانهای شما را میرساند و قطعا انتخاب چنین منوی غذایی باشکوهی که تمامی موارد در آن به دقت لحاظ شده باشد میتواند شامی به یادماندنی از مراسمی زیبا و باشکوه برای شما و همچنین مهمانهای شما به یادگار بگذارد .
شما بهترین منوی غذایی را در باغ تالارهای چیتگر با اعتماد کامل میتوانید در مراسم خود داشته باشید.
پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین باغ تالارها در چیتگر را دنبال کنید.

چگونه از میان این همه غذا انتخاب مناسبی داشته باشم :

چگونه از میان این همه غذا انتخاب مناسبی داشته باشم

ممکن است کمی دچار سردرگمی شده باشید ، شاید به این فکر میکنید که انتخاب کدام یک از این غذاها بهتر است ، همه را انتخاب کنم ؟ یا بخشی از اینها برای مراسم من کافی است . شاید هم نگران هزینه های آنها باشید ؟ ما به همه این موارد فکر کرده ایم . ما با تجربه خود و همچنین توان خود در برگزاری مراسم ها به کمک عروس خانم ها و آقا دامادها آمده ایم تا با هزینه ای به صرفه بهترین مراسم را برگزار کنند . انتخاب همه این مواردی که گفته شد ممکن است برای برخی ها قابل توجه نباشد و حتی ممکن است نحوه چگونگی سرو این غذاها و چیدمان میزها ذهن شما را درگیر کرده باشد . مشاورین مجرب باغ تالار دشت شقایق بهترین منوی غذایی در باغ تالارهای چیتگر شناخته شده است.
و به شما تمامی گرینه های درست را خواهند داد به تجربه ما اعتماد کنید.

سرو غذاها در منوی انتخابی چگونه باید باشد ؟

البته این یک واقعیت است که هر برگزار کننده مراسمی نمیتواند و در توانش نیست که همه موارد گفته شده را طبخ و در اختیار مهمانهای شما قرار دهد ، سرو چنین غذاهایی به یک فضای بزرگ و طراحی شده نیازمند است ولی باغ تالار دشت شقایق از جمله باغ تالارهای بزرگ در غرب تهران و منطقه چیتگر است که با پشتوانه کادری مجرب و با تجربه و همچنین فضای بسیار بزرگی که دارد تمام این نگرانی های شما را برطرف خواهد کرد . باغ تالار دشت شقایق یکی  از بزرگترین و مجللترین باغ تالارهای غرب تهران است که در منطقه چیتگر قرار دارد و با وسعت قابل توجه خود برای تمامی این نیازها فکری کرده است . این باغ تالار همچنین یکی از مجهزترین و بزرگترین آشپزخانه های صنعتی در منطقه چیتگر را دارد و توانسته است با استخدام و بکارگیری آشپزین حرفه ای که توانایی و تخصص در پخت انواع غذاها ایرانی و فرنگی ، انواع کباب ها و سالادها و دسرها را دارند این نگرانی را از عروس خانم ها و آقا دامادهایی که به فکر برگزاری یک مراسم باشکوه و به صرفه دارند برآورده سازد .

بهترین منو برای عروسی کدام است ؟

اگر میخواهید بدون نگرانی مراسمی زیبا و با شکوه داشته باشید حتما از تخصص کسانی که تجربه برگزاری مراسم های بزرگ را دارند استفاده کنید . پیشنهاد می کنیم مقاله انتخاب باغ تالار مناسب را نیز دنبال نمائید.ما در باغ تالار دشت شقایق برای رفاه حال شما منوی غذا را در سه نوع کلی دیس پرس ، سلف سرویس و تاپ سرویس ارائه کرده ایم . هر کدام از این سه مورد خود شامل دو یا چند منوی انتخابی دیگر هستند که با دقت و تجربه ما در نحوه برگزاری مراسم ها در کنار یکدیگر چیدمان شده تا نوید برگزاری یک مراسم باشکوه را برای شما داشته باشد . ما در منوی دیس پرس خود از دو گزینه انتخابی دیس پرس آمیتیس و دیس پرس یاقوت را برای شما در نظر گرفته ایم که هر کدام شامل غذای اصلی ، سالادها ، دسرها و نوشیدنی های متنوع است. در گزینه سلف سرویس نیز سه نوع منو به نام های پالادیوم ، رزگلد و پلاتین را شامل میشود که در هر کدام انواع پلوها ، خوراک ها ، کباب ها ، دسرها ، بار سالاد و بار ماست و انواع نوشیدنی را شامل میشود ، در تاپ سرویس ما شما میتوانید از منوی برلیان ما استفاده کنید که شامل انواع پلوها ، خوراک ها ، غذاهای دریایی ، سالادها و دسرها و انواع بار ماست و نوشیدنی های بسیار خوش طعم و یا کیفیت است بهره ببرید

چرا باغ تالار دشت شقایق بهترین منو عروسی در غرب تهران را دارد ؟

چرا باغ تالار دشت شقایق بهترین منو عروسی در غرب تهران را دارد

ما مدعی هستیم بهترین منو غذا در باغ تالارهای غرب تهران و چیتگر را داریم . کافی است یه میزان رضایت مهمانهای ما بعد از برگزاری مراسم های آنها توجه کنید . اگر هنوز هم نگران هستید برای برطرف کردن نگرانی خود کافی است به باغ تالار دشت شقایق مراجعه کنید . این باغ تالار که جزو بزرگترین و به روزترین باغ تالارهای غرب تهران است ، توانسته با استفاده از کادری مجرب و دلسوز و همچنین دارا بودن آشپزخانه صنعتی و حرفه ای خود و تهیه مواد اولیه طبع غذا بصورت روزانه و با کیفیت بالا بهترین برگزار کننده مراسم در میان باغ تالارهای غرب تهران باشد.

کافی است منوی این باغ تالار و امکاناتی را که به شما ارائه میکند را با سایر باغ تالارهای همجوار مقایسه کنید . قطعا متوجه تفاوت چشمگیر خدمات ارائه شده و به صرف بودن هزینه ها خواهید شد . ما همواره پذیرای شما هستیم .

 

 

 

امتیاز
بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید