بهترین باغ تالارها در تهران کدامند؟

بهترین باغ تالار ها در تهران کدامند؟

بهترین باغ تالارها در تهران کدامند؟

برگزاری یک مراسم زیبا و مجلل و به جای گذاشتن شبی خاطره انگیز از جمله دغدغه های پیش روی خانواده ها می باشد . در حدی که بسیاری از عروس و دامادهای عزیز به دنبا پاسخ به این سوال هستند که واقعا بهترین باغ تالارها در تهران کدامند؟  در میان تمامی مواردی که برای شروع یک زندگی مشترک لازم است ، مهمترین و اصلی ترین گزینه انتخاب مکان مناسب برای برگزاری مراسم ازدواج است . مکانی که هم بتواند نیازها و سلایق عروس و داماد را بطور کامل برطرف کند و هم محیطی زیبا و جذاب برای مهمانها باشد . نکات بسیاری وجود دارد که در انتخاب چنین مکانی لازم است به آن توجه شود . در همین ابتدا می خواهم به شما پیشنهادی بدهم ، در صورتی که می خواهید جشن ازدواج شما ، برای مهمانها ، خانواده هایتان و از همه مهم تر خود شما و همسرتان خاطره انگیز باشد ، بهترین گزینه برگزاری مراسم در یک باغ تالار باشکوه است .

چرا باغ تالارها برای برگزاری مراسم مناسب هستند ؟

 قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهیم که بهترین باغ تالارها در تهران کدامند؟ خالی از لطف نیست بدانیم که این یک واقعیت غیر قابل انکار است که باغ تالارها بعلت داشتن فضاهایی لوکس و همچنین محیطی تزیین شده با دکوراسیون های مدرن و از همه مهمتر فضاهای طبیعی ، همیشه گزینه های مناسبی برای برگزاری انواع مراسم ها می باشند . باغ تالارها برخلاف سالن های عروسی محیطی تکراری و محدود ندارند و شما میتوانید از تمامی قسمت های باغ تالار ها برای برگزاری مراسم خود استفاده کنید ، نکته دیگر این است که باغ تالارها در هر فصلی زیبایی های خاص خود را دارند . تصور کنید در بهار پر از شکوفه های زیبا و رنگی هستند ، در تابستان تمامی درختان به اوج سرسبزی و زیبایی خود رسیده اند ، در پاییز قطعا منظره های چشم نوازی از رنگارنگی برگها خواهید دید و در زمستان سپیدی در کنار شما خواهد بود .

برای همین منظور است که میگویم برگزاری مراسم در باغ تالار میتواند شبی خاطره انگیز و زیبا را برای شما و مهمانهای شما فراهم کند و قطعا انتخاب باغ تالار مناسب ازمیان باغ تالارهایی که در سطح تهران و به ویژه منطقه غرب تهران بعلت داشتن آب و هوا و فضاهای زیبا و سرسبز ممکن است برای شما سخت باشد ولی من به شما کمک خواهم کرد که انتخاب درستی داشته باشید .

آیا باغ تالارهای فضاهای مناسب دارند ؟

در جواب این سوال باید بگویم بله ! باغ تالارها با داشتن فضاهای مجزا میتوانند به مهمانها شما این امکان را دهند که خودشان انتخاب کنند از چه امکاناتی استفاده کنند . برخی از مهمانها دوست دارند در سالن و در کنار برخی از مهمانها باشند ولی برخی دیگر ترجیح میدهند از فضای باز و طبیعت زیبای باغ تالار استفاده کنند . این انتخاب باعث میشود آنها احساس آرامش و راحتی بیشتری داشته باشند و از مهمانی و جشن شما نهایت لذت را ببرند و خاطره خوبی از این مراسم در یاد آنها باشند .

بهترین باغ تالارها در تهران کدامند؟

نوبت پاسخ به این سوال است  که بهترین باغ تالارها در تهران کدامند؟ در تهران باغ تالارهای مطرح و به نامی وجود دارد که شما میتوانید با کمی وقت از میان آنها بهترین گزینه را برای برگزاری مراسم ازدواج خود انتخاب کنید ، در میان این باغ تالارها من به معرفی 10 نمونه برتر و به نام که دارای امکانات مناسب و قابل قبول هستند میپردازم ؟

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین باغ تالارها در چیتگر را نیز دنبال نمائید.

1- باغ تالار دشت شقایق

بهترین گزینه در غرب تهران باغ تالار دشت شقایق

از جمله مکانهایی که می توان با اطمینان به آن اشاره کرد ، منطقه غرب تهران و به خصوص منطقه پارک جنگلی چیتگر می باشد. این منطقه به علت داشتن فضایی طبیعی زیبا و وسیع می تواند بهترین گزینه برای مکان برگزاری مراسم شما باشد. در منطقه غرب و چیتگر از جمله برترین و پرآوازه ترین نام ها در میان باغ تالارها می توان به باغ تالار  مجلل دشت شقایق اشاره کرد . این باغ تالار با داشتن فضایی بسیار وسیع و گسترده و همچنین استفاده از تزیینات لوکس و فضابندی های خاص و مدرن خود توانسته است چشم هر بازدیده کننده ای را به خود خیره کند. در این مکان عروسی به سبک روستیک به بهترین حالت قابل اجرا است از طرفی هم که اجرای عروسی های لاکچری و کلاسیک نیز به بهترین شکل ممکن در بالاترین سطح کیفی قابل اجرا است. این باغ تالار با داشتن کادری با تجربه و متخصص که پشتوانه ای بیش از 4 دهه در اجرای مراسم ها دارند و همچنین داشتن آشپزخانه صنعتی و بزرگ خود میتواند راهنمایی خوبی در زمینه انتخاب و مشاوره به عروس و دامادها باشد . پیشنهاد اول ما این است که حتما سری به این باغ تالار زیبا و چهار فصل بزنید و از تجربه کادر دلسوز آن استفاده کنید به راستی که دیدن فضای زیبا و مشجر باغ تالار دشت شقایق حس زیبا و فرح  بخشی را برای بازدید کننده به ارمغان می آورد.

2- باغ تالار گل‌های زندگی

باغ تالار گلهای زندگی

در صورتی که مراسم خودمانی و کوچکی را برای برگزاری انتخاب کرده اید، باغ تالار گلهای زندگی میتواند گزینه مناسبی باشد .
این باغ تالار نیز در منطقه غرب تهران و چیتگر واقع شده است و ظرفیتی در حدود 500 نفر را با داشتن دو سالن مجزا از جمله باغ تالارهای لوکس و زیبا  است که میتواند پذیرا مهمانی ها و مراسم شما باشد

پیشنهاد می کنیم مقاله مراسم عروسی را نیز از دست ندهید

3- باغ تالار هانا

باغ-تالار-هانا

باغ تالار هانا از جمله باغ تالارهای منطقه گرمدره میباشد شما می توانید به دلیل داشتن فضایی بزرگ و به منظور برگزاری مراسم های با جمعیت زیاد و لوکس روی آن حساب کنید . استفاده از دکوراسیون لوکس و لاکچری و اختصاص فضاهای مناسب برای مهمانها این باغ تالار را جزو یکی از باغ تالار های خوب مطرح کرده است که میتوانید در آن مراسم خود را برگزار کنید

4- باغ تالار آریانا

باغ-تالار-آریانا

اگر در میان باغ تالار های منطقه فیروز بهرام به دنبال انتخاب گزینه مناسب برای برگزاری مراسم خود هستید ، ما به شما باغ تالار آریانا را معرفی میکنیم . این باغ تالار توانسته است با اختصاص دادن فضاهای مختلف برای راحتی مهمانها رضایت آنان را جلب کند . داشتن پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 400 اتومبیل و همچنین 2 سالن مجزا برای پذیرایی شام و سالن های مبله شده برای راحتی مهمانها از جمله امکاناتی است که این باغ تالار در اختیار مهمانهای خود گذاشته است و سعی بر آن داشته تا فضاهای خود را با طراحی دقیق و اصولی مورد پسند مهمانها قرار دهد. پس جزو بررسی های خود میتوانید به این باغ تالار هم سری بزنید .

همچنین می توانید مقاله عروسی به سبک روستیک را نیز دنبال نمایید.

5- عمارت مجلل دانیال

عمارت مجلل دانیال

یکی دیگر از عمارت های مجلل و خاص در منطقه گرمده عمارت  مجلل دانیال است که با داشتن ساختاری لوکس و لاکچری توانسته جزو انتخاب های عروس خانم های  که حاضر به پرداخت هزینه های چشمگیر هستند  قرار گیرد . این عمارت برای زیبایی بیشتر  از طراحی و گل آرایی های خاص برای جلوه دار بودن بیشتر عمارتش استفاده کرده است . اگر مهمانهای شما چیزی در حدود 1000 نفر یا بیشتر باشد میتواند از امکانات این عمارت مجلل در منطقه گرمدره استفاده کنید .

6- باغ تالار همتی

باغ تالار همتی

از جمله باغ تالار های غرب تهران و پارک چیتگر میتوان به باغ تالار همتی اشاره کرد.این باغ تالار در منطقه غرب تهران توانسته است برای خود نام و آوازه ای به دست آورد . باغ تالار همتی با اختصاص امکاناتی مثل پذیرش ظرفیت مهمانها ویژه ، سالن های لوکس و مجلل خود و کیفیت خوب پذیرایی توانسته است اعتماد بسیاری را به خود جلب کرده و مهمانها از حضور در این مجموعه لذت ببرند و برای آنها لحظاتی خاطره انگیز را رقم بزند.

7- باغ تالار والا

باغ تالار والا

در میان باغستان های شهریار که بگردید و از افراد مختلف پرس و جو کنید قطعا اولین پیشنهاد آنها به شما جهت برگزاری مراسم های مجلل و باشکوه این باغ تالار است . این باغ تالار از جمله مطرح ترین باغ تالارها در منطقه شهریار است و ظرفیتی در حدود 1200 نفر را میتواند در خود جا داده و از آنها پذیرایی کند . این باغ تالار جزو باغ تالارهایی است که در تابستان میتوانید مهمانهای شما علاوه بر فضای سالن های زیبا و مجلل آن میتوانند از باغ و امکانات فضای باز آن نیز استفاده کنند . البته این تنها بخشی از امکاناتی است که این باغ تالار در اختیار مهمانهای خود قرار میدهد و برای دیدن و ارزیابی بیشتر میتوانید به این باغ تالار مراجعه و از نزدیک فضای زیبا و دلنشین آن را ببینید .

8- باغ تالار جزیره آبی

باغ تالار جزیره آبی

اگر از اتوبان آزادگان به سمت منطقه احمد آباد مستوفی بروید حتما در میان باغ تالارهای این منطقه به شما باغ تالار جزیره آبی را بعنوان یکی از باغ تالارهای مطرح و به نام در این منطقه معرفی خواهند کرد . این باغ تالار برای مهمانی و جشن هایی با حدود 1000 نفر مناسب است  . این باغ تالار جرو باغ تالارهی کوچک محسوب شده ، ظرفت پذیرایی پارکسنگ حدود 350 عدد بوده و 4 سالن مجزا برای برگزاری مراسم در آن دیده شده است . این باغ تالار دارای امکانات جذاب و زیبایی است که میتواند محیط مناسبی برای برگزاری جشن ها و مراسم های شما باشد .

در نهایت باید گفت که باغ تالارهای زیبای زیادی  در تهران وجود دارد که مطرح کردن آن از حوصله یک مقاله به تنهایی واقعا خارج است. آنچه که از ویژگیهای اساسی یک باغ تالار خوب است کیفیت غذا و بهره گیری از اصول کامل بهداشت، فضای مشجر، تجربه کادر باغ تالار، همچنین امکانات رفاهی حتی برای کودکان است.
به جرات می توان گفت تمام این اصول از ویژگی های مطرح باغ تالار مجلل دشت شقایق است.این باغ دارای آشپزخانه مدرن صنعتی و با کادری مجرب و متخصص با سابقه ای چهل ساله در برگزاری مراسم در فصول مختلف سال است.پیشنهاد می کنیم حتما قبل از تصمیم گیری سری به این باغ با شکوه نیز بزنید.

امتیاز
بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید