گل آرایی ماشین عروس

گل آرایی ماشین عروس

گل آرایی ماشین عروس

گل آرایی ماشین عروس و تزیینات معمول برای آن از جمله نکاتی است که به باشکوهی و جلوه دادن به مراسم شما کمک بسزایی میکند . شاید کمتر کسی باشد که به گل آرایی ماشین عروس بی توجه باشد . ما در باغ تالار دشت شقایق بر آن شدیم تا نکاتی جامع در مورد نحوه گل آرایی و تزیین ماشین عروس برای شما بگوییم که قطعا به شما کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید

گل آرایی ماشین عروس چکونه است ؟

اولین نکته ای باید در تزیین ماشین عروس به آن توجه داشت نوع سلیقه عروس و داماد است . برای تزیین ماشین عروس روشها و سلایق متفاوتی وجود دارد که هر یک از آنها در جایگاه خود از زیبایی خاصی برخوردار هستند و اختلاف تنها در نوع سلیقه هاست . پس نگران نباشید و کاری را انجام دهید که فکر می کنید همیشه برای شما خاطره انگیز خواهد بود . بعضی از عروس و دامادها استفاده از انواع گلهای لوکس با رنگهای ملایم و برخی دیگر با توجه به رنگ ماشین استفاده از مجموعه ای از گلهای رنگی را برای خود انتخاب می کنند ، برخی دیگر از ترکیب دو رنگ بادکنک و حتی ترکیب گل و بادکنک استفاده می کنند ، برخی دیگر از ربانهایی به رنگ سفید ، قرمز و یا صورتی برای تزیین ماشین خود استفاده میکنند و حتی برخی دیگر که به روش های مدرن تری علاقه دارند و طبق اصول طبیعت گرانه پیش میروند از کوزه و گل و انواع کنف برای تزیین ماشین خود بهره میگیرند .اگر میخواهین جشن خود را به سبک رو ستیک بگیرید پیشنهاد میکنیم مقاله عروسی به سبک روستیک را دنبال کنید.

مدل ماشین عروس برای تزیین و گل آرایی :

ماشین عروس

در این مورد نیز سلایق متفاوت است ، برخی از ماشین شخصی خود استفاده می کنند ، بعضی دیگر از اجاره انواع ماشین های لوکس بهره می گیرند و حتی اگر کمی به عقب تر برگردیم بسیاری از کالسکه و حتی ماشین های قدیمی و کلاسیک برای برگزاری مراسم خود استفاده می کردند که همگی این انتخاب بستگی به نوع سلیقه و روحیات عروس  و داماد دارد و اینکه چه روشی را برای برگزاری مراسم خود پیش بینی کرده اند و چه سبک را دوست دارند.
ولی قطعا در انتخاب خود به جلوه و باشکوه برگزار شدن مراسم هم فکر کرده اند . در این میان نیز شما می توانند از خدمات مشاوره ای که در باغ تالار دشت شقایق ارائه می گردد برای برگزار شدن هر چه باشکوه تر مراسم خود بهره بگیرند ما در باغ تالار دشت شقایق این اطمینان را به شما خواهیم داد که مراسمتان از شروع که بنا بر برنامه ریزی شخصیتان می تواند انتخاب ماشین عروس وگل آرایی آن باشد تا انتخاب باغ تالار مناسب مشاوره های لازم را بدهیم و قدمی برای ساخت زیباترین و رویایی ترین شب زندگیتان برداریم.

اهمیت رنگ ماشین در گل آرایی ماشین عروس

نکته ای که بهتر است قبل از انتخاب رنگ گل ها به آ ن توجه داشته باشید رنگ ماشین شما ست ! این نکته ای که شاید به آن توجه نداشته باشید ولی قطعا هر رنگ گلی به هر نوع رنگ ماشین نمی آید و ممکن است شما حتی با هزینه بسیار جلوه و شکوهی را که در ماشین خود انتظار دارید را نبینید . پس فراموش نکنید که حتما و حتما رنگ ماشین و رنگ گل ها باید مخالف یکدیگر باشند یعنی بهتر است برای ماشینی که رنگ سفید است از گلهای سفید استفاده نشود به این علت که هم ماشین و هم گل سفید هستند و جلوه لازم را قطعا نخواهند داشت . برعکس برای رنگ سفید ماشین استفاده از گل هایی به رنگهای ارغوانی ، انواع صورتی و قرمز میتواند به ماشین عروس شما جلوه و زیبایی مثال نزدنی را ببخشد که قطعا چشم همه را به خود خیره خواهد کرد . اگر ماشین عروس دودی ، نوک مدادی و یا رنکهای تیره است استفاده از ترکیب رنگهای روشن میتواند زیبایی آن را دو چندان بکند . در مورد ماشین های به رنگ مشکی ماجر ا کمی فرق میکند . بهتر است از زدن گلهای یک دست مثلا سفید به آن خودداری کنید چون جلوه ای شبیه به مراسم تدفین را تداعی میکند و نه ماشینی که برای مراسم ازدواج و عروسی انتخاب شده است . پس حتما در استفاده از گل ها از حداقل دو رنگ و ترکیب این رنگها با یکدیگر استفاده کنید

گل کوچک انتخاب کنیم یا بزرگ

انتخاب نوع گل نیز در جلوه و زیبایی ماشین عروس از جمله نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید . این یک واقعیت است که زیبایی و جلوه گل های بزرگ بر روی ماشین عروس بسیار بیشتر است و نمای بهتری به گل آرایی ماشین عروس می بخشد، در صورتی که می خواهید این جلوه و زیبایی نیز بهتر شود می باسیت نوعی هارمونی با دسته گل انتخابی شما نیز داشت باشد . این سلیقه و دقت شما در یک انتخاب را به رخ خواهد کشید و زیبایی گل های استفاده شده برای تزیینات ماشین و هم دسته عروس را چندین برابر خواهد کرد پس این نکته ظریف حتما حتما دقت لازم را داشته باشید .

نوع گل مناسب برای گل آرایی ماشین عروس کدام است ؟

گل برای تزیین ماشین در فصل بهار

برای انتخاب گل مناسب شما می توانید با کمی جست و جو در میان گلهای موجود در بازار ، گلی را انتخاب کنید که به سلیقه و سبک عروسی شما نزدیکتر باشد . البته در بازار گل ما انواع متعددی گل برای تزیینات موجود است . از محبوبترین انواع گلها که البته هزینه گرانتری نیز نسبت به سایر انواع دیگر دارد می توان به گل ارکیده اشاره کرد ، نباید فراموش کنید که هر گرانی بی علت نیست ! ارکیده جزو زیباترین و لوکس ترین گلهاست که بودن آن در میان گلهای انتخابی شما برای دسته گل و ماشین عروس می تواند جلوه زیبایی به آنها بدهد . از دیگر گلهایی که می تواند باعث شکوه و زیبایی ماشین شما باشد می توان به گلهای آنتیریوم ، رز و انواع گلهای هلندی و تایلندی اشاره کرد . این گل ها هرچند نسبت به ارکیده قیمت مناسبتری دارند ولی باز هم جزو لوکسترین گلها محسوب می شوند و قطعا وجود آنها در گل آرایی ماشین عروس شما می تواند باعث شکوه و زیبایی بیشتری شود .

از گلهایی دیگری که دارای قیمت مناسبتری هستند ولی در عین حال می تواند به زیبایی و جلوه ماشین عروس شما کمک کند  میتوان به لیسیانتوس و لیلیوم اشاره کرد ، این دو نوع گل رنگهای مختلف موجود است و شما می توانید به راحتی آنها را در کنار یکدیگر و با توجه به سلیقه خود ، انتخاب رنگ مناسبی را داشته باشید و در اینکه این گلها دارای جلوه و زیبایی هستند نیز شک نکنید .

البته گلهای دیگری نیز که برای تزیین و گل آرایی ماشین عروس شما مناسب هستند می توان به میخک ، آلستر ، مریم و گل های رز عادی نیز اشاره کرد که از نظر قیمتی می توان گفت که جزو دسته بندی گلهای مناسب و با کیفیت هستند .

در هر فصل دنبال چه گلی باشیم

قبلا هم یادآوری کردیم که یکی از مواردی که در انتخاب گل مناسب برای تزیین ماشین عروس به آن باید توجه کنید آن این است که بدانید در هر فصلی بهتر است به دنبال چه نوع گلی باشید . هر چند در حال حاضر می توان در هر فصلی اکثر گلها را را پیدا کرد ولی باز هم گلهای هستند که فقط در فصل خاص خودشان قابل پیدا شدن هستند و دانستن اینکه در فصلی که شما می خواهید مراسم عروسی خود را برگزار کنید کدامیک از گلها موجود است به شمت کمک خواهد کرد که بدانید چه انتظاری از گلفروشی و چیدمان گل خود باید داشته باشید به شما کمک بسزایی خواهد کرد .

فصل بهار :

گل برای ماشین آزایی در فصل بهار

در این فصل که با آغاز سال نو و همچنین شروع و آغاز فصلهاست گلهایی نظیر گل نرگس ، گل ارکیده که جزو محبوبترین انواع گلهاست ، گل شقایق، گل جربرا را میتوانید به راحتی پیدا کنید و از آنها برای تزیین ماشین عروس خود بهره ببرید

فصل تابستان :

در تابستان گلهایی زیبایی نظیر رز ، گل آفتابگردان ، گل میخک ، گل داوودی و گل مگنولیا از جمله گلهایی هستند که در این فصل می توانید آنها را بیابید و در گل آرایی ماشین عروس خود از آنها استفاده کنید و انتظار جلوه و شکوه زیادی را بر روی ماشین عروس خود داشته باشید به خصوص گل آفتابگردان که در سبک عروسی روستیک از آن بسیار استفاده می کنند و جزو گلهای محبوب در این نوع سبک شناخته شده است .

فصل پاییز :

پاییز جزو زیباترین فصل های خداست و قطعا دست نقاش طبیعت را در این زیبایی و رنگهای بی بدیل خواهید دید . در ایت فصل گلهایی نظیر گل ادریس ، گل میخک ، گل شقایق و گل نرگس دارای فراوانی بسیاری زیادی هستند و از این گلها معمولا در سبزه آرایی و باغ آرایی باغ تالارها استفاده میشود . البته ما در باغ تالار دشت شقایق بعلت محیطی که در آن هستیم و هم اینکه در جوار پارک چیتگر هستیم توانسته ایم بیشتر به زیبایی های طبیعی و باشکوه که توسط طراحان ما برای هر فصل مشخص شده است بپردازیم و شکوه و جلوه ماندگاری را برای ثبت بهترین خاطره ها داشته باشیم .

فصل زمستان :

در فصل زمستان برخلاف تصوری که ممکن است برخی داشته باشند و فکر کنند تنوع گلهای زیبا و دوستداشتنی نسبت به فصل های دیگر کمتر است باید بدانید که سخت در اشتباه هستید در این فصل زیبا نیز مثل سایر فصل ها میتوانید تنوع زیبایی از گلها برای  گل آرایی ماشین عروس خود را بیابید . گلهایی نظیر گل زنبق ، گل حسرت ، گل پوینستیا و گل کاملی از جمله گلهای محبوب وپرطرفدار در این فصل زیبا هستند که میتوانید به راحتی آنها را در گل فروشی ها پیدا کنید و برای هر چه زیباتر شدن دشته گل و ماشین عروس خود از آنها به تنهایی و یا در کنار سایر گلها استفاده کیند

گلهای مصنوعی برای گل آرایی ماشین عروس

گلهای مصنوعی برای گل آرایی ماشین عروس

امروزه برخی از عروس و دامادها برای تزئین و گل آرای ماشین عروس و همچنین دسته گل خود عروس خانم از گلهای مصنوعی استفاده میکنند . این گلها که از کیفیت و ظاهری بسیار طبیعی برخوردار است و به شما کمک میکند تا این گلها را برای سالیان سال  به همان زیبایی که در مراسم عروسی خود به خاطر دارید نگهداری کنید . این گل ها معمولا ابریشمی بوده و عینا مثل گلهای طبیعی طراحی و تولید شده اند و میتوانید هر گلی را که بصورت طبیعی وجود دارد را نوع مصنوعی آن را نیز سفارش دهید .

هزینه گل آرایی ماشین عروس چقدر است ؟

یکی از نگرانی هایی که ممکن است عروس خانمها و آقا دامادها در مورد آن داشته باشند هزینه های گل آرایی  ماشین عروس با گلهای طبیعی می باشد . در کل بهتر است بدانید انتخاب نوع برخی گلها بستگی زیادی به فصل آنها دارد و بهترین گزینه این است که حتما به فصلی که مراسم عروسی شما در آن است توجه داشته باشید . البته هزینه گلها در اعیاد و مناسبت های خاص نیز به علت میزان بالای تقاضای و انواع مراسم های مختلف گران تر از بقیه ایام سال است . پس باید انتظار کمی نوسان قیمت در این ایام را داشته باشید  .

البته یکی دیگر از عوامل به نوع گل انتخابی شما و تعداد مورد نیاز برای تزیین و گل آرایی ماشین عروس شما نیز بستگی دارد  . شما می توانید برای صرفه جویی در هزینه ها و حتی برای جلوه دادن به ماشین عروس خود از روشهای مختلفی استفاده کنید مثل تزیین ماشین عروس به وسیله سبک روستیک ، شما میتوانید در تزیین و گل آرایی ماشین عروس علاوه بر انتخاب گل مناسب با توجه به رنگ ماشین و تمامی مواردی که بالاتر با هم در مورد آن صحبت کردیم از انواع تور ، بادکنک و پارچه های رنگی نیز استفاده کنید  . 

البته باز هم پیشنهاد می کنیم که برای برگزاری هر چه بهتر مراسم های خود به یک تیم قوی اعتماد کنید . ما در باغ تالار دشت شقایق در محیطی زیبا و دلنشین در  محیطی مشجر توانسته ایم تیمی قوی و دلسوز را گردهم آوریم  با مشاوره قوی و دلسوزانه به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید خاطره ای زیبا و دل انگیز را برای خود رقم بزنید .

 

 

 

امتیاز
بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید